Biz tarozilarni shunchaki sotmaymiz, biz yechimlar taklif qilamiz!
+998 (78) 150-70-50

Vagon tarozilarining qurilmasi

Vagon tarozilarining qurilmasi

20 may 2024

Turli xil yuklarni hisobga olish uchun yuk vagonlari konstruktsiyalari bir-biridan sezilarli darajada farq qilishi mumkin bo'lgan maxsus vagon tarozida tortiladi. Temir yo'l tarozilarining ishlash tamoyillari  odatda hamma uchun bir xil. Temir yo'lda tortish nuqtasida o'rnatilgan maxsus sensorlar yordamida.

Vagon tarozilarining qurilmasi

Ishning xususiyatlari

Vagonlar qanday tortilishini tushunish uchun temir yo'l transportining massasini o'lchash tamoyilini ko'rib chiqaylik. Bu holda temir yo'l izlari ishtirok etganligi sababli, boshqa turdagi tarozilardan farqli o'laroq, datchiklar relslarga, shpallarga yoki platformalarga o'rnatiladi. Bunga qarab, vagon tarozilari uchun 3 turdagi sensorlar mavjud:

1. shpal sensori - og'irlik tayanchlarini joylashtirish orqali vagonlarni ham statik, ham harakatda tortish imkonini beradi;

2. rels sensori - dinamik tortish uchun ishlatiladi, relsga o'rnatiladi;

3. platforma - statik holatda yoki past tezlikda harakatlanayotganda og'irlikni o'lchash uchun eng mos keladigan relsli maxsus tashkil etilgan tayanch.

Shpal sensori va temir yo'l sensori uchun poezd harakati 60 km / soatgacha mumkin, platforma uchun esa statik sharoitda yoki 15 km / soat dan oshmaydigan tezlikda tortishni amalga oshirish yaxshiroqdir. Yukni qabul qilish platformasi deformatsiya o'lchagichlar bilan jihozlangan va statik sharoitda minimal xatolar bilan eng aniq tortish natijalarini ko'rsatadi.

Taroziga solish usullari

• O‘q bo‘yicha tortish – har bir o‘q alohida tortiladi, so‘ngra natija umumlashtiriladi.

• Aravacha tortish – aravalar alohida tortiladi, so‘ngra natijalar umumlashtiriladi.

• Vagonda tortish – butun vagonni tortilganda.

To'g'ri vagon tarozilarini tanlash uchun ko'plab omillarni hisobga olish kerak: maqsad va foydalanish ko'lami, ekspluatatsion parametrlar, yuk va vagonlarning o'ziga xos xususiyatlari va boshqalar. Vagon tarozilarini o'rnatish rentabelligini hisoblash, qo'shimcha uskunalar, kompyuter uskunalari va asboblari, ta'mirlash va texnik xizmat ko'rsatish xarajatlarini hisobga olish ham muhimdir.

Hozirgi vaqtda temir yo'l transportida qulayroq aravacha va vagon tortishiga nisbatan o'q bo'ylab tortish kamroq qo'llaniladi. Bundan tashqari, har xil turdagi sensorlar yuklarni statik va dinamik ravishda maksimal aniqlik bilan tortish imkonini beradi.

Maqsadlaringiz uchun eng yaxshi tortish uskunasini tanlash uchun maslahatchilarimizga murojaat qiling.