Биз тарозиларни шунчаки сотмаймиз, биз ечимлар таклиф қиламиз!
+998 (78) 150-70-50
Нархлар

Электрон тарозиларни реконструксия қилиш ва модернизатсиялаш

Унинг ишлаши ва фойдаланиш учун қулайлигини яхшилаш учун ҳар доим янги тортиш ускуналарини, шу жумладан қимматбаҳо автомобил тарозиларни сотиб олиш керак эмас. Ба’зан малакали модернизатсияни амалга ошириш кифоя.

Электрон тарозиларни модернизатсиялаш

Жараён эски турдаги тарозиларни, я’ни механик тарозиларни электронларига янгилашдан иборат. Мавжуд ускуналарга электроника қўшилади. Шундай қилиб, тарозилар янада замонавий ва фойдаланиш учун қулай бўлиб, уларнинг имкониятлари кенгаяди. Муҳим: ҳамма моделларни ҳам янгилаб бўлмайди. Ускунангизни янгилаш мумкинлигини билиш учун мутахассисларимизга мурожаат қилинг.

Электрон тарозилар реконструксиялаш

Биз мавжуд тарозиларни баҳолаймиз ва хулоса берамиз. Кейинчалик, мутахассислар уларни такомиллаштириш учун ҳужжатларни ишлаб чиқадилар. Шундан сўнг тензометр ускуналари ва электроника ўрнатилади ва реконструксия қилинади. Якуний босқичда биз тарозиларни созлаймиз, юстировка қиламиз ва текширамиз, ходимларни ўқитамиз.

Натижада сиз илғор ускуналарни минимал нархда оласиз. Биз билан боғланинг.

4 ВА 6 ЭЛЕКТРОН ТЕНЗОМЕТРИК ДАТЧИКЛИ МЕХАНИКА АВТОМОБИЛ УЧУН ТАРОЗИЛАРИНИ МОДЕРНИЗАТСИЯ ҚИЛИШ

“ТАРОЗИ КЛАСС” МЧЖ сизни механик автомобил учун тарозиларни электрон тарозиларга модернизатсия қилишни таклиф қилади. Тарозилар автомашиналарни статик режимда тортиш, тортиш натижаларини рақамли оʻлчаш мосламаси индикаторида коʻрсатиш ва РС 232 интерфейси орқали шахсий компютерга жоʻнатиш учун моʻлжалланган. Бу тарозилар омборхоналар, базалар, саноат ва қишлоқ хоʻжалиги корхоналарида қоʻлланилади.

 

 

Механик тарозиларнинг иккита асосий ўлчов услуби мавжуд:

1.    юклаш платформаси 12м. х 3м., ЭЙТЧ - 30т. (платформа базаси Балка  №2 55,60)

2.    юклаш платформаси 16м. (ҳар бири 8 м иккита платформа) х 3м., ЭЙТЧ-40т. (Платформалар базаси Балка №50). Шунингдек, 15/18 м платформали механик тарозилар ҳам мавжуд. х 3м., ЭЙТЧ - 60т. (платформа асоси иккитали Балка №60).

Реконструксиянинг иккита асосий тури мавжуд: энг юқори тортиш чегарасини (ЕЙТЧ) оширмасдан ва юкни қабул қилиш платформасини узайтирмасдан ва ЭЙТЧни ошириш ва юкни қабул қилиш платформасини узайтириш билан.

Асосан, юкни қабул қилиш платформасини кенгайтириш 18 м гача амалга оширилади, ЭЙТЧ эса 60 т гача оширилади. Бундан ташқари, платформани узайтирмасдан, ЭЙТЧни 60 тоннагача ошириш мумкин.

Тензометрли автомобил тарозиларининг техник тавсифлари

1.    Енг юқори тортиш чегараси (ЕЙТЧ) - 30 / 40 / 60 / 80т.

2.    Енг паст тортиш чегараси (ЕПТЧ) - 0,2 / 0,4т.

3.    Юклаш платформасининг ўлчамлари, (узунлиги х кенглиги) - 12/15/16 /18х3м

4.    Ҳисоблаб чиқаришнинг дискретлиги ва текшириш бўлимининг нархи д=е - 10 / 20 кг.

5.    ГОСТ 29329-92 бўйича аниқлик класси – ўрта (ИИИ)
Рухсат этилган хатолик чегаралари 1-жадвалда келтирилганларга мос келиши керак.

Вазн тортиш оралиқлари Рухсат этилган хатолик чегаралари, кг.
давлат метрологик аттестатсияси ва дастлабки текшириш вақтида (таъмирдан кейин) фойдаланиш вақтида
0,2 / 0,4 дан 5 /10 т. гача ±5/10 ±10/20
5 /10 дан юқори 20 / 40 т. гача ±10/20 ±20/40
20 / 40 t.dan yuqori ±15/30 ±30/60

6.    Бутун ўлчов оралиғида сезгирлик чегараси шундай бўлиши керакки, тарозида 1 дан 1,4 э гача бўлган оғирликдаги юкни силлиқ олиб ташлаш ёки ўрнатиш дастлабки кўрсаткичларни 1 э га ўзгартиришга олиб келади.
7.    Юкланмаган тарозилар кўрсаткичларининг ўзгарувчанлиги - 1е дан ошмаслиги керак.
8.    Тарози о’лчашининг давомийлиги (ўлчаш вақти), 5 с дан ортиқ эмас.
9.    Тарозиларнинг белгиланган иш режимига етиб бориш вақти 10 минутдан ошмайди.
11.    Тарозиларнинг электр қуввати (50+1) Гтс частотали ва 187 дан 242 В гача кучланишли ўзгарувчан бир фазали ток билан амалга оширилиши керак.
12.    Метрологик характеристикалар электр тармоғининг кучланиш оғишининг чегара қийматларида (187 В, 242 В) ва иш ҳароратининг бутун диапазонида сақланиши керак.
13.    ГОСТ 12.2.007-75 - 2 бўйича электр токи уришидан ҳимоя қилиш класси.
14.    Қувват исте’моли, 15 ВА дан ортиқ эмас.
15.    ГОСТ 15150-69-УҲЛ 1 га мувофиқ юкни қабул қилиш платформасининг иқлимий модификатсияси тури, иш муҳити ҳарорати оралиғи билан - минус 30 ° C дан +50 ° C гача.
16.    Иқлим ўзгариши тури, ГОСТ 14254-80 бўйича ҳимоя даражаси:
-    тензометрик датчиклар учун - ИП68.
-   рақамли ўлчаш мосламаси учун - ИП65.
17.    Атроф муҳитнинг иш ҳарорати диапазони:
-    тензометрик датчиклар учун -35°С дан +65°С гача.
-    рақамли ўлчаш мосламаси учун - -10 ° C дан +40 ° C гача.
18. Тўлиқ ўртача хизмат муддати, камида 10 йил.

Тарозиларни реконструксия қилиш учун тензометр ва электрон жиҳозларнинг тўлиқ тўплами

 

Модел Ном дона, шт. Материал
Тензометрик датчик 30т 4/6 Никел билан қопланган пўлат
УЎрнатилган қисмларга эга ўрнатиш мосламаси 4/6 По’лат
ЖБ02-4 коммутатсия блоки (ҳимоя даражаси ИП65) + кабел (20 м гача) 1 По’лат
Вазнли терминал А9, Бепул ДТ 1 Пластик
Опциялар
Икки нусхада ко’рсатувчи жадвал ЙҲЛ-3 1 Пластик

Юқоридаги о’хшаш тензометрик ускунасига қўшимча равишда биз рақамли тензометрик ва электрон ускуналар билан янгилашимиз мумкин.

Механик автомобил учун тарозиларини янгилаш учун қуйидаги хизматлар кўрсатилади.

1.    СМР Тарози фундаментини монтаж қилиш ва ўрнатиш, калибрлашни назорат қилиш;
2.    “Ўзстандарт” агентлиги, метрологик аттестатсия давлат текширувчисининг давлат муҳри остида тақдим этиш;
3.    Тарози машинаси ва гирялар билан таъминлаш;
4.    Паспорт, тарози бўйича ёъриқнома ва ходимларни тарози билан ишлашга дастлабки ўргатиш;
5.    Модернизатсия қилинган автомобил учун тарозиларининг кафолатланган хизмат муддати 24 ой.

“ТАРОЗИ КЛАСС” МЧЖда барча турдаги янги электрон тарозиларни оʻрнатиш ва ишга тушириш, уларни модернизатсия қилиш боʻйича тажрибага эга боʻлган малакали кадрлар (тегишли тоифадаги пайвандчилар, “Оʻзстандарт” МССИТИ (Метрология ва сертификатлаштиришни стандартлаштириш илмий-тадқиқот институти) агентлигида оʻқитилган техник ходимлар ва дастурий таʼминот ишлаб чиқарувчилари) мавжуд.

“ТАРОЗИ КЛАСС” МЧЖда оғирликларни ташиш, ҳар қандай турдаги тарозиларни созлаш ва калибрлаш учун барча зарур асбоб ва мосламалар билан жиҳозланган иккита махсус автомашина мавжуд.

“ТАРОЗИ КЛАСС” МЧЖ компанияси томонидан Ўзбекистон Республикаси бўйлаб, хусусан, ГМ-Узбекистан, “УзСангВУ” ҚК, УзГазоил, “Шўртан Газ Маҳсулот” МЧЖ ҚК, “Шўртан Газ Маҳсулот” МЧЖ каби йирик корхоналарга янги электрон автомобил тарозилари ва модернизатсия қилинган тарозилар фойдаланишга топширилди. “Навоиязот” АЖ, “Ўзпартаминот” АК, “Ўзпахтасаноат” АК таркибий корхоналари “Сурхон озиқ-овқат саноат” АЖ, “Когон ёғ”, “Каттақўрғон ёг-мой” АЖ, “Ўздонмахсулот” АК таркибий корхоналари, Бухоро халқаро Аеропорт, Даеwоо Техтиле Фарғона, “Нукус-Балиқ” МЧЖ ҚК, Ҳудудий ободонлаштириш бошқармалари, “Ўзбек Кўмир” АЖ ҳудудий корхоналари, “АГРОМИР ЖУИCЕ” МЧЖ ҚК, шу кунгача фаолият юритмоқда.

Шунингдек, “ТАРОЗИ КЛАСС” МЧЖ компанияси “Ўзстандарт” агентлигининг давлат штампи остидаги электрон тарозиларни режали техник хизмат кўрсатиш ва кейинчалик етказиб беришга тайёрлаш хизматларини таклиф этади.